måndag 8 juni 2009

:D

Guuuuuuuuuuud vad tiden går fort nu, tyckte det va nyss vi började planera inför studenten och nu är det bara 2 dagar kvar , helt sjukt. Sitter just nu och tänker att dom här tre åren har gått så fruktansvärt fort.. när jag började på gymnasie LÄNGTADE jag så fruktansvärt till studenten.. nu skulle jag faktiskt kunna gå ett år till.. kommer sakna min klass trots allt.. även fast den är VÄLDIGT speciell så är den, den bästa klassen som finns:)..
Imorgon så är det utspark för oss treor.. tvåorna har fått för sig nåt skumt tror jag, hmmm undrar vad dt är.. dt märker vi imorgon :)..
jaja nog om det.. på onsdag ska vi till malin och klä vagnen och förbereda champangefrukosten, sen på torsdag smäller det:) jag hoppas den blir en underbar dag med fint väder.. syrran ringde nyss och sa att det skulle bli regn, men dt får vi verkligen inte hoppas att dt blir.. håll tummarna:)
Dom här tre senaste veckrona har gått så fruktansvärt fort, det har nästan bara hänt bra saker.. är såååå lycklig, hoppas det håller i sig nu:)
mer berättar jag inte :D
ta hand om er


// LIiiiisssaaaaaaa FÖR FAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar