måndag 6 juli 2009

.......

Nu va det verkligen länge sen jag skrev, vet inte varför jag inte har skrivit men det har hänt mycket nu på senaste tiden kan jag säga:) och dt är bara bra grejer kan jag säga:D enligt mig iaf...
Har gått och skaffat mig, världens nog underbaraste pojkvän, david du är den bästa som finns, du får mig att må bra, du förstår mig som ingen annan gör.. Vi har sååå roligt tillsammans, och har aldrig tråkigt.. tack för att du är du och att du finns där för mig no matter what.. du är underbar<33. och så har det ju vart power meet, va inte så roligt som jag trodde dt skulle vara, men umgicks med dom bästa så dt blev bra ändå :).. har vart ledig i lite över en vecka nu:), börjar jobba imorgon och jobbar 6 dagar framåt och sen ledig en vecka :) sköööööönt :D:P hehe ... och det är tur att jag jobbar för david åker till london imorgon och kommer hem på lördag, så håll tummarna för att det går fort, för kommer sakna honom nå så otroligt mkt... och jaaa jag är KÄR :D ... dt känns sååååå jävla underbart, dt är en underbar känsla... går inte att förklara.
Annars är allt som vanligt, livet går som en dans på rosor just nu, peppa peppa ta i trä..
Och jag hoppas ni mår lika bra som jag :D
Ta hand om er ..

// Liiissssssaaa FÖR FAAAAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar