måndag 1 juni 2009

Helgen

Ja nu börjar det närma sig, 9 dagar kvar tiden går så fruktansvärt fort kan jag säga.. det va inte länge sen jag ska att dt va 100 dagar kvar till studenten nu är dt mindre än två veckor kvar helt sjukt.
Jaha vad har hänt i helgen då?!?!?:S .. ja i fredags morse 07.22 gick tåget mot nynäshamn båten gick 11.05 til gotland.. hade faktiskt riktigt roligt=) riktigt fin skola va det också.. vi kom fram till gotland 14.00 ungefär då åkte vi buss till skolan som lång typ 500 m från terminalen :P onödigt att åka buss men men :P.. ja iaf så fick vi välja mellan att gå en rundvandring runt stan eller köra lekar, så vi körde lekar, spela kubb och brännboll:) riktigt roligt, roliga männsikor=).. sen så åkte vi till stugorna vi skulle bo i, och sen fixa vi oss, åkte tillbaka till skolan och käka och sen blev dt party på kvällen=) jag har vart med om roligare party men det funka:). jag och angelica va grymt trött så vi gick hem vid 12.. sen på lördagen så åkte vi till skolan och käka brunch, sen så fick vi se skolan och sen gick båten 16.00 från visby, va hemma 23.00... så stog D och vänta på mig så gulligt av han =).. så vi åkte och käka sen åkte vi hem och sov.. sov heeeeeeeeela dan igår så jävla skönt men kändes dum att vara inne när dt va så fruktansvärt fint väder ute:(:P men men dt va dt värt:D.. och så kom bror min igår och hans sambo, käka tårta osv:).. och nu sitter jag här igen, och väntar på att moa ska höra av sig=) ska ner på löga och sola och ha oss och bara ta dt lugnt, känner att jag har lite feber och ont i huvudet.. men hoppas dt går över fort=)..
nej nu ringer moa, måste kila:)
ta hand om er !!!


// LISSAAAA för faaaaaaaan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar