fredag 8 maj 2009

Fredag

Det har väl inte hänt så fruktansvärt mycket, vad jag tycker iaf:P.. men kan berätta lite iaf..
Dagen började men att morsan väckte mig, och va shopp sugen så vi åkte till erikslund och kolla lite, och handla lite:), skönt att få umgås med mamma helt själv en hel dag.. sen åkte vi till burger king och käka lite:), mums hehe.. jaja sen åkte vi iaf hem, tog dt lite lugnt, sen så började ju hockeyn:D va skit peppad:P, innerst inne visste jag att vi skulle fölora men samtidigt så trodde jag att vi faktiskt hade en chans iaf, men ICKE dt har vi verkligen inte.. förlora med 3-1 :( jaja .. ska iaf se finalen på söndag, och då kmr jag självklart heja på Canada:D, hejar då fan inte på nå jävla ryssland iaf.. kan NI fet glömma:D japp.. hehe sen när hockeyn va slut, så satte jag mig på cykeln och åkte till vallby och mötte moa:), vi drog sen vidare till andreas, tyvärr är ju inte han hemma:(, saknar han som fan.. men jag och moa ska ta hand om hans lägenhet medan han är borta i 2 månader..
och nu sitter jagh är kl & på morgon och kan verkligen inte sova, och dt stör mig nå så otroligt, fast om jag lägger huvudet på kudden kanske jag somnar? vem vet.. jaja kanske skulle testa dt:)
ta hand om er och sov så gott:D

// Lissaaaaaa FÖR FAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar