onsdag 22 april 2009

Onsdag....

Har vart till skolan på MIN LEDIGA dag:P, men vi åkte dit bara för att göra lakana till studenten:) så nu är dom klara:), ni får väl komma på våran studenten så får ni väl se vad som står på dom, för dom som är nyfikna;) dom va grymt bra iaf:) säkert dom bästa också :D hahaha.. jaja vi gjorde klart lakarna sen gick vi till torino och käka:)*mums*, haha sen flörta jag lite smått med jakob *ägaren* skämta lite med honom om att han hade sagt att jag skulle få en gratis öl efter maten:), haha och jag skämta ju bara, men en öl fick jag:P och gott va det kan jag lova:D.. jahaja, nu sitter jag bara och väntar på att moa ska ringa, så ska vi dra till andreas och bara ta dt lugnt och umgås:).. trevlig trevligt.. och jag kan säga att jag är grymt sugen på grillat kött:).. men det får vi vänta på till nästa helg:D.. jaja vad ska folket göra på valborg då? ingen som ska till qwarn?:)... isf ses vi där alla människor=) har iaf hört att det ska komma grymt mkt folk, men dt märker vi väl:) och jag hoppas verkligen att det band som ska spela, spelar ute:) mkt mkt mkt bättre har jag hört från madde:) så då litar vi på hennes ord=).. nej nu orkar jag inte vänta nu drar jag :D...
ta hand om er

// Lissaaaa FÖR FAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar